sekadar ingin berkongsi

Selasa, 10 Jun 2014

Bisnes Kuih Raya!!

Assalamualaikum..

Sekarang CikAni still x berapa biasa nak berblogging..no points and no ideas..ewahh. Padahal zaman muda2 dulu...banyak je point...ade je idea nak menaip..hoho...(nampak x peningkatan umur memberi impak serius?!)

Haaa...sempena Ramadhan dan Syawal yang bakal menjelma ni...CikAni ada buat bisnes jual Kuih Raya!!
Baru je la nak berjinak2 dalam bidang bisnes ni...dann kebetulan minat sekarang dah beralih ke masak memasak...baking2~ (Actually dulu pernah minat tp terkubur sebentar dek kerana kesibukan keje..ok x alasan?)

 So..tercipta lah bisnes Kuih Raya! hehe

Cik Ani jual 3 jenis Kuih Raya je tahun ni..baru nak berjinak2 lah katekan~~

Antara Kuih Raya yang CikAni jual ialah:-

:: Biskut Dahlia aka Semprit (RM15/50 pcs)
:: Rainbow Cookies (RM16/50 pcs)
:: Chocolate Chip Cookies (RM18/50 pcs)



Biskut Dahlia aka Semprit (RM15/50 pcs)


Rainbow Cookies (RM16/50 pcs) 


Chocolate Chip Cookies (RM18/50 pcs)

*Gambar ihsan google tapi rupa Cookies yang CikAni jual sama jgk mcm ni..

Murah kan??

Kenapa murah sbb CikAni bkn nk untung semata-mata...lebih kepada minat sebenarnya.. Doakan la plan bisnes CikAni ni berjaya yer.. Awal2 ni xla harap berjaya sampai tertinggi tu.. Cukup la balik modal...kuang3~

 Okies, sampai sini dulu utk harini..

 Wassalam~ Hani

Tiada ulasan:

Catat Ulasan