sekadar ingin berkongsi

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

Ahad, 6 September 2009

not perfect stori...

Hurm....
Baru balik dr sk bandar anggerik sek 6... bezzzz sgt!!! Lepas gak rindu aku kat budak2 comel 2.. hik3..Seriously, b4 dis mmg aku rindu sgt kat dorg.. dgn muke yg comel..dgn kaletah nakal2..ish3.. bijak.. aktif.. mmg dorang da bejaye buat aku sgt eppy td... rindunye kat dorg... bile la dpt jumpe dorg ag... pasni ssh sket r nk jumpe.. aku ade koko setiap pagi sb2.. mmg x sempat nk g sekolah...huuuu...T_T balik td tapau balik mkanan yg x abes wat sahur..yuhuuu!!^.-
Adik beradik aku sket je... budak2 mmg xde.. anak2 mak abah ku sume da besa2.. hihii.. jadi aku da anggap dak2 mcm adik aku... ssssayang sgt!! Hurm.... sukenye ak pada budak2 ni..
Penatnyee.. ros kate ak da kurus... yela, da hari2 jln kaki balik kelas..(semenjak tmbang bas rapid naek ni kan).. dgn pose lg.. mmg patut pn badan susut.. tp ak akan cube maintain kan berat badan.. biar sedang2 aje...heee..
Beberape arini.. mmg byk prob.. dgn persekitarannye.. dgn emosi x stabil nye... biase la msalah pmpuan klu time2 cmni...... bad mood je keje... tp bile time eppy 2 sampai.. mmg x igt dunia da..hik3
Em, skg da masuk separuh akhir ramadhan.... cepat je masa berlalu... semoga ibadah aku diterima...amin...
Gudluck tuk korang sume gak...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan