sekadar ingin berkongsi

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

Ahad, 6 September 2009

adik ain ku sayang-

tgh sebok pk nak wat ape weekend ni...(mmg ngah blurr tataw nk watpe)
tetiba teringat kisah mlm semalam... kisah adik2 ku yang comel..hehehe


dorg bukanlah kanak2 bease... dorg hyperactive.. lemah dlm pelajaran.. suka main2...
hurm, itulah yang aku dengar mase 1st time nk pegi mengajar dak2 ni sem lepas...

tp, bile dah mengenali dorg.. aku dpt tw yang dorg memiliki kebolehan yang jauh lebih byk drpd knk2 laen.. cume dorg perlu digilap..dibimbing..dan diberi semangat..:)


semalam, aku jadi faci kepada 4 org student p'puan.. comel2 sgt!!!! seriously.. rase nk kiss2 dorg..comel sgt..hik3. 1 0f dorg kasi aku gift yg sweet sgt.. tenkiu adik ain...:D


ni hadiah adik ain kepadaku...
-pandangan hadapan-



-pandangan belakang-


adik ain ni baru darjah dua. comel. dye rase bendera yang dye buat ni da sgt lawa. tu yang nk kasi kt aku tu. tp aku baru tringt yang aku xpuji pn bendera ni. aku cme ckp terima kasih.. ak sebenarnye tekejut coz adik ain sudi kasi aku bende yg dye syg. oh, adik ain.. maafkan kak farah ye..hehehe. t klu kak farah dtg ag.. kak farah bawakkan hadiah tuk ain lak..:) bendera ni mmg cantik! ^.^ ak akan simpan wat kenangan...

hurm..aku bangge tol ngan dorg.. dorg ade potensi..cume xde keyakinan.. mcm adik ain ni.. semngat tol dye cite english dye dpt 95%.. tahniah... sem lepas lak.. sorg adik aku gak.. name dye adik izham...comelll!! tp dye xde smlm..xpela.. adik izham pn ritu time aku baru smpai sek, terus serbu aku bgtaw dye dpt markah tggi dlm maths.. muke xley nk bangge lagi.. hik3.. banggenye kak farah ngan korg2 ni...

k la..nk basuh kain...daaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan