sekadar ingin berkongsi

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

Selasa, 27 Oktober 2009

im a biG gurl...SayAnG Mak~~~(^.^)

hurm....

tggal beberape jam je lg aku akn memasuki alam 20-an..huhuuuu.. seram gak asenye... tp klu org len la ade gak yg x prasaan ape2 bile masok 20-an ni.. dorg xde rase ape2 pn.. em.. tp aku?? neves!huk3..layakkah aku?? pd pndpt aku la.. bile kite da mjangkau ke umo 20-an ni.. tggugjwb pn da makin berat... kene jadi dewasa... kene bantu keluarga,agama, bgsa dan negare.. (cewah~) huhu...dgn muke yg still comot.. dgn perangai yg msih kebudak2kan ni.. haih.. x sesuwai!! bile nk brubah ni??????????(-.-)

emm..wahai insan yg bename hani.... kau kene kuat! kau kene matang! hani bole!! wuuuu...:p


hani + matang = mampu ke???

tgh org len sebuk beperang ngan buku msg2 (study)... aku pule g beperang n perasaan sndiri...( wah...kagumnye aku n ayat sndiri..hehe)... klu aku ckp xnk 20 tahun... msti org kate aku gile..
huk2... x ley ke kekal ngan usia belasan tahun????? hm...

xpe hani..... u can do it!!

*haaa..i wanna share my present from my beloved mom~ *_^

now... i still dunno wats inside dis cute pink box.. mak suh bkk bile tepat 28hb okt but ayat2 penawar kat atas box ni da cukup wat aku exited... terima kasih mak!! sayaaaaaang mak!!!:) sgt comel la adiah ni... heeeee:D








-sy masih belasan tahun-

20.30/27th oct

2 ulasan:

  1. awwww.. awak dapat hadiah. jealous2. em, sorry i didn't get any for you. remind me when we have a date soon, okay. :)

    em.. saya pun banyak terfikir benda2 camtu sebelum masuk 20-an ni. banyak tu, 20 tahun. apa yang kita dah buat selama ni? cukup ke, kan?

    em, makin besar tanggungjawab, makin tinggi expectation dr orang lain, macam2. rasa takut pun ada.. :/

    tapi takpe, we have each other to go through all these challenges, right? no matter what happens, S.L.H will always stick together. :)

    selamat ulangtahun, hani farahin ismail. i guess we don't have to try hard to be so "matang" aka matured. that's just how we are after all, kan? "kebudak-budakan". hehehe.

    love you so so much, my dear sis. wish u were here so that i can hug you. jaga diri baik2. thank you for your friendship.
    xoxo

    BalasPadam
  2. hehehe..
    jgn r jeles kite dpt adiah~ huhu..
    kite kn anak ksygn~~~:P

    hurm.. btol3... kita kene bkejesame nih utk membesar n mjadi matang... huhuu..

    tq lea~ ayat2 awk sdikit sbyk da wat kite lega sket.. x perlu try so hard to be matang kan??? ehem2.. heee..tq2.. leganyaaa~

    thank u sis.. 4 da frenship!!! ^.*

    BalasPadam